17
csütörtök
2015. szeptember

Szelfizz egy öltözékért! Versenyezz egy öltözékért!

Versenykiírás – Szelfizz velünk!

A játék 2015. szeptember 17.-2015.szeptember 30-ig tart. S hogy mi a nyeremény? Megtudod, ha végigolvasod a cikket!

  1. A játék nagyon egyszerű, fotózd le magad, készíts szelfi (selfie) képet Magadról, vagy “álszelfit” (amikor más fotóz téged) egy nálunk vásárolt ruhadarabban vagy öltözékben Rólad.

(Ha nem szeretnéd az arcodat mutatni, nyugodtan fotózhatod csak a ruhát magadon, a kiírásnak nem feltétele az arc) Több fotóval is indulhatsz,de az csak egy versenyzőnek számít-viszont nagyon lesz az esélyed a győzelemre!.A versenyben csak saját ruhával lehet indulni,vagyis csak azok indulhatnak,akik már vásároltak nálam!! A képen látható ruhadarabok minden tagja a HB üzletéből legyen!

12039235_688228214647195_6147563119947271116_n

2. Küldd el nekem a képet a zsoka@homebazaar.hu  email címre, vagy üzenetben a Facebookon! (Ha nem szeretnéd, hogy neveddel jelenjen meg a kép, jelezd nekem, és nem írom ki a kép mellé. Írd meg, hogy hogyan szeretnéd!

 

A versenyben való részvételt ezzel teljesítetted is. A képeket én töltöm fel a LEN RUHA oldalára.

A játék menete, érvényessége:

A képekre szavazni lehet, mégpedig LIKE-kal.

Egyszerűen az a kép nyer, amelyik több like-ot kap szeptember 30-a, éjfélig.

Két  feltétel teljesülése estén érvényes a verseny, akkor lesz díjazás, HA

– ha  lesz 50 VERSENYZŐ -saját szelfi vagy “álszelfi” képpel

és

– amennyiben legalább a LEGTÖBB like-ot gyűjtő kép  eléri el a 100 like-ot!

Likevadászat és megosztás

A fotókra a LEN RUHA olvasói és követői fognak rátalálni, így ha szeretnéd népszerűbbé tenni a fotódat, amint meglátod a szelfi képedet a LEN RUHA Facebook oldalán, oszd meg a  bejegyzést az ismerőseid között, és kérd, hogy likeolják a fotódat.

Apró változás

Az eddig beérkezett képek Like gyűjtési adatainak elemzésénél kiderült, hogy sokan a saját oldalukon megosztott képhez nem sok mindent írnak, csak azt, hogy LIKE-oljatok, de nem derül ki belőle, hogy tulajdonképpen mivel és hol versenyzel.

Számunkra természetes volt, hogy ezzel a játékkal népszerűsíthetjük a LEN RUHÁT a TE ismerőseid körében, számunkra ez egy újabb lehetőség, hogy még többen megismerjenek bennünket.

Mivel te HITELES VAGY AZ ISMERŐSEID KÖRÉBEN azért választottam ezt a módját a népszerűsítésnek, és nem azt a formát, hogy egy hirdetéssel keresek meg idegen embereket. (Valószínű, hogy én hibáztam, mert nem voltam elég egyértelmű-úgy gondoltam ezt mindenki így gondolja-ezért elnézést kérek!)

– Kérlek, kérd meg ismerőseidet, hogy likeolják a LEN RUHA Facebook oldalát!

– Szívesen venném, ha meghívnád őket az oldalunkra, hogy ők is tagjai lehessenek a LEN RUHA közösségnek, azoknak, akik népszerűsíteni szeretnék kis hazánkban a LAGENLOOK stílust.

– A like-ok kérésénél kérlek Téged, kedves versenyző, hogy írd be, hogy honnan van (vannak) az öltözék(ek), hisz a verseny indításának motivációja, azontúl, hogy a vevők megbecsülésén alapszik, azért is van, hogy NÉPSZERŰSÍTSEM az oldalam, és az üzletem! 

Szívesen veszem, ha írsz pár szót, hogy mennyire szereted az adott öltözéket, és hogy milyen érzéseid voltak akkor, amikor nálunk jártál, hogy érezted magad az üzletünkben, elégedett voltál-e, szívesen ajánlod -e barátnőidnek.

A többi marad:

A like vadászat módja és stratégiája szabadon választott, ki-ki úgy zsebeli be a likeokat, ahogyan jónak látja.

 

likebutton

Amint 50 versenyző képe felkerült a Len ruha oldalra, és legalább egy fénykép már elérte a 100 like-ot, a verseny érvényes!

A nyeremény

A nyeremény természetesen egy Len ruha öltözék 20.000 Ft értékben. Az öltözék,vagy a ruha képét rövidesen fel fogom rakni ide is és a facera is!

Ezért már MA megéri elkészíteni azt a szelfit!

Szelfire fel! Játssz és nyerj!

Zsóka

 

 

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>